Nemovo for boligselskaber
Har jeres boligselskab brug for et pålideligt samarbejde?
Boligselskaber og -foreninger skifter os yderst sjældent ud som deres faste samarbejdspartner. Kontakt os for at finde ud af hvorfor!
Nemovos totalkoncept er skabt for boligselskaber og -foreninger
Velkommen hos Nemovo – Kompromisløs kvalitet og en service ud over det sædvanlige. Hos os tilbyder vi en samlet totalløsning af flytning og istandsættelse af jeres boliger.
- Slip for dialogen med flere forskellige virksomheder og risikoen for fejl i kommunikation, koordination og forsinkelser
- Lad os flytte, opbevare og transportere jeres indbo. Vi vil slibe, høvle og behandle jeres gulve. Male, spartle og tapetsere jeres vægge og rengøre kontoret så det skinner og er klar til nyt liv.
- Opnå altid den bedste pris, da vi som enestående serviceudbyder kan varetage alle typer opgaver vedrørende istandsættelse og flytning af jeres boliger.
Nemovo er den komplette løsning til istandsættelse, ombygning og flytning af boliger og ejendomme
Nemovo hjælper boligselskaber og boligforeninger
Vi har brugt mange år på at specialisere os i at varetage alle typer opgaver, som vedrører flytning, istandsættelse og ombygning. Den erfaring er med til at gøre dig og dine beboere trygge ved at overlade flytning og istandsættelse af din bolig til os.
Vi håndterer hele processen. Vores veluddannede service mandsskab håndterer alt fra gulvafslibning, malerarbejde, flytning, opbevaring, montering og rengøring. Det eneste du skal gøre er at give os dine nøgler.
Vi søger for et enkelt forløb, så du ikke skal bruge energi på at overskue og overvåge projektet eller de enkelte opgaver. Du slipper for miskommunikation, forsinkelser og fejl i planlægningen, som ofte sker når forskellige virksomheder skal samarbejde.
Det kan næsten ikke blive nemmere end at vælge Nemovo.
Vores kerneværdier omfatter integritet, respekt, engagement og tillid
Vi omfavner en kultur af samarbejde, innovation og vækst, som er fokuseret på vores kunders behov. Vi stræber efter at skabe et sundt miljø med gensidig respekt og omsorg for hinanden.
- Integritet: For os betyder integritet alt. Ordentlighed, ærligt håndværk og ærligt samarbejde.
- Respekt: Stor eller lille kunde, det betyder ikke noget. Vi viser dig den samme respekt uanset størrelsen på samarbejdet. Vi respekterer vores aftaler og deadlines.
- Engagement: Højt engagement og motivation blandt medarbejdere er kernen til godt håndværk, personlig udvikling og arbejdsglæde.
- Tillid: Uden tillid er vi intet. Hver dag bestræber vi os på at opretholde den høje tillid vi får fra kunder og samarbejdspartnere, som vi har bygget op gennem årene.
Vores mission er at skabe glæde gennem håndværk for både kunder og medarbejdere
Vi forstår, at når vores medarbejdere brænder for deres arbejde og er stolte af det, de laver, er kvaliteten af håndværket meget højere, hvilket fører til en overlegen kundeoplevelse.
Det er denne forpligtelse til kvalitet og service, der driver os hver dag til at skabe en atmosfære af tillid og respekt mellem vores kollegaer, kunder og partnere. Sammen arbejder vi på at skabe glæde gennem håndværk!
Vi ved, at tilfredse medarbejdere er nøglen til vores succes
Når vores kollegaer trives og føler sig værdsat, er de mere motiverede og engagerede i deres arbejde.
Det betyder, at de går den ekstra mil for at levere håndværk af højeste kvalitet og sikre, at vores kunder og samarbejdspartnere er tilfredse.
For at sikre, at vores medarbejdere trives, har vi implementeret en række initiativer og fordele, mens vi har stort fokus på at styrke det sociale sammenhold. Vi tilbyder konkurrencedygtige lønninger, fleksible arbejdstider og en balanceret arbejdsliv-balance, der giver vores medarbejdere de bedste forudsætninger for arbejdsglæde.
En sund arbejdskultur resulterer både i høj medarbejder- og kundetilfredshed
Som resultat af vores bestræbelser på at skabe en god arbejdskultur, har vi en lav udskiftning af medarbejdere og en høj medarbejdertilfredshed.
Vi glædes over at høre, at vores medarbejdere er stolte af at arbejde for os og motiverede til at yde en ekstra indsats for at levere den bedste service.
Vi er stolte af vores medarbejdere og ser dem som vores vigtigste ressource. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber glade kunder og bygger stærke og langvarige relationer.
Skal vi tage en snak og se om vi er et match?
Overvejer i at få hjælp af nogle af Danmarks dygtigste fagfolk, så er i velkommen til at kontakte os. Vi rådgiver gerne – også selvom i ikke køber noget hos os.
Vores professionelle team består udelukkende af erfarne og pålidelige servicefolk, som med deres ekspertise kan varetage alle slags opgaver inden for vores kerneområder.
Vi gør processen nem og tryg for dig. Du kan kontakte os på forskellige måder. Enten kan du ringe, sende en mail eller benytte nedenstående kontaktboks, så kontakter vi dig inden for 24 timer.
Din garanti for en god oplevelse
Vi garanterer service i verdensklasse
Højt serviceniveau
Hos Nemovo er et højt serviceniveau en selvfølge. Så du føler dig sikker gennem hele processen.
Kompromisløs kvalitet
Høj faglig stolthed går hånd i hånd med høj kvalitet. Derfor går vi aldrig på kompromis med kvaliteten.
Pålidelig og loyal
Vi ved hvor meget det betyder at du kan regne med os. Derfor udfører vi altid vores opgaver til den aftalte tid.
Et fantastisk team
“Vores dygtige medarbejdere er drivkraften i vores arbejde og vores vigtigste ressource – fra yngste lærling til den erfarne seniorprojektleder. I dag er vi mere end 70 dygtige kollegaer og sammen står vi professionelt stærkt.“
– Jacob Bjørn, medejer og partner hos Nemovo
Kunderne siger Fremragende Vi får 5 ud af 5 stjerner.